3000 alumnes de la Marina Alta ja han dipositat el seu euro per l’Educació a Gaza

La campanya de la CAPPEV, Escola Valenciana i la Unesco "Un Euro, Llavor de Pau" ha estat un èxit a la Marina Alta on aproximadament 3000 xiquets i xiquetes han dipositat la seua llavor, un euro per l’educació a Gaza. Col·legis com el Gabriel Miró de Calp on han participat la totalitat dels alumnes, 550 , i han format un mural humà on es podia llegir: Un euro, llavor de Pau. Altres col·legis com ara Les Vessanes a Dénia, on han participat 250 alumnes, han sembrat una carrasca al pati de l’escola al mateix temps que els xiquets i xiquetes dipositaven el seu euro, amb el lema "Dues Llavors per la Pau". En total, una vintena d’escoles de la comarca han participat o participaran en els propers dies en una campanya que en les seues primeres huit hores de vida ha recaptat 15.000 euros a tot el País Valencià. La Cappev ha estat l’entitat d’Escola Valenciana impulsora de la iniciativa. Els fons totals de la campanya es lliuraran al director de la Unescocat en la VI Nit de l’Escola Valenciana que se celebrarà a Calp.

El representant de la comunitat musulmuna de la Marina Alta s’ha acostat al CP Gabriel Miró per felicitar l’entitat per la seua activitat i ha anunciat que col·laboraran en la proposta.

Jaume Fullana, president de la Cappev, ha agraït la gran participació registrada i ha animat a participar els que encara no ho han fet, ja que el termini encara estarà obert fins el 16 de Febrer.