1entretants llança la primera xarxa a Twitter de docents que treballen en català

La Xarxa Cooperativa d’Experiències TIC per a l’ensenyament valencià 1entretants, entitat que aglutina més de 500 mestres i professors del País Valencià, ha presentat una proposta per tal de reunir al voltant de la xarxa social Twitter la major quantitat d’ensenyants de la comunitat educativa que realitzen la seua tasca professional en català. 1entretants persegueix crear una "autèntica xarxa d’informarció i contacte directe i instantani" a tots aquells usuaris de la xarxa social que estiguen interesats en compartir informació i recursos relatius a la professió i la llengua.

La iniciativa, que va ser presentada el passat dia 21 d’octubre dins de la trobada "Revolta&Tweets. Comunitats educatives" a Ca Revolta, ha aconseguit tindre una gran acollida en menys d’una setmana amb més d’una cinquantena d’afiliats i una gran quantitat de comentaris a propòsit de la seua etiqueta twittera #revoltaitweets.

Aquesta iniciativa intenta seguir l’exemple de Docentes, Profesores/as y Educadores/as de Twitter en Español. Per tal d’aconseguir més informació sobre la iniciativa adreceu-vos a la plana web de l’entitat

1entretants i Escola Valenciana col·laboren en diferents projectes, com per exemple l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació dins el programa del V Congrés d”Escola Valenciana, amb el títol "Més enllà del plurilingüisme".