La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca manifestació contra les revàlides el proper 26 d’octubre

Amb lemes #SIalaPública, #NOalaLOMCE, #Norevàlides, #RevertirRetallades, #NOal3més2, les entitats que configuren la Plataforma s’uneixen a la jornada de lluita del dia 26 d’octubre fent una crida als centres educatius i a les comunitats educatives per a eixir de nou al carrer i dir no a la LOMCE i les revàlides que minven la igualtat d’oportunitats de l’alumnat.

14713724_10154565349933954_1136524837819662028_n.jpg

La Plataforma vol manifestar de nou el seu rebuig a les continues retallades i a la privatització de l’ensenyament universitari amb el 3+2, però sobretot al sistema d’avaluació de les revàlides imposat per la LOMCE perquè no millora la qualitat dels sistema educatiu, més bé al contrari, fa una criba de l’alumnat i l’aparta del sistema educatiu, sense tenir en compte el context social i econòmic i de l’entorn on s’educa, ni molt menys els recursos de cada centre.

A més, considera que les revàlides no donen solució als problemes diagnosticats, afegint recursos i atenent a les necessitats educatives especials; per tant no responen a les necessitats reals com és complementar l’avaluació continuada de l’alumnat.

Per aquestes raons, la Plataforma en defensa de l’Ensenyament Públic fa una crida a secundar la manifestacio el pròxim 26 d’octubre a les 19’00 hores en les tres capitals de província.