El proper divendres 1 de setembre a les 13 hores Escola Valenciana es concentra davant del Tribunal Superior de Justícia –TSJ– per manifestar suport a l’aplicació del Decret de Plurilingüisme del Consell, pel qual s’estableix el model lingüístic educatiu valencià i se’n regula l’aplicació als ensenyaments no universitaris del País Valencià.

Aquesta convocatòria comptarà amb la participació de diferents organitzacions, entitats i sindicats, que donaran suport a l’aplicació del Decret educatiu durant el curs 2017-2018.

TEMA: CONCENTRACIÓ D’ESCOLA VALENCIANA DAVANT DEL TSJ
DIA: DIVENDRES 1 DE SETEMBRE DE 2017
HORA: 13 HORES
LLOC: PALAU DE JUSTÍCIA S/N. VALÈNCIA

2 comentaris a “Escola Valenciana es concentrarà l’1 de setembre davant del TSJ per defensar l’aplicació del Decret

1. Vaig a difondre tot el que puga.
    Gràcies Escola Valenciana per existir, posicionar-se i ajudar a construir aquest país.

2. Des de l’Escola La Masia Cooperativa Valenciana, volem mostrar la nostra adhesió a la convocatòria de concentració davant el TSJCV per tal de demanar que s’aplique el decret de Plurilingüísme.
    Així mateix, volem mostrar el nostre reconeixement i suport a Escola Valenciana en la seua innestimable tasca en favor d’una escola valenciana i de qualitat.