Oberta la inscripció a l’Encontre d’Ensenyants 2017

• Les jornades formatives es desenvoluparan el 29 i 30 de setembre a l’IES Serra de Mariola de Muro.

• El CEFIRE reconeix amb 10 hores de formació l’assistència a aquestes ponències.

• Inscripcions: Encontre d’Ensenyants 2017

Ja està oberta la inscripció a les jornades formatives de l’Encontre d’Ensenyants 2017. Amb el títol de “Reviscolem la cultura popular a l’escola”, presenten un programa de ponències per a formar els docents en els recursos i estratègies per a fomentar l’animació lectora i els valors educatius. Dirigides a docents d’educació primària i secundària, i a qualsevol persona interessada, les jornades estan organitzades per la Coordinadora pel Valencià (Escola Valenciana) i reconegudes pel CEFIRE amb 10 hores de formació. Tindran lloc a l’IES Serra de Mariola de Muro, divendres 29 (vesprada) i dissabte 30 (matí) de setembre.

Entre els professionals que impartiran ponència o presentaran experiències educatives hi ha: Rosa Fraj, de l’escola de teatre del Principal d’Alcoi, amb un taller sobre dramatització a l’aula; Desi Nadal, amb una experiència per fomentar la cultura popular; Miquel Puig, amb el projecte “Iaieries” sobre la transmissió generacional de valors i experiències; Josep Alcover, amb el projecte musical “Oliveta” o Ester Vizcarra i Francesc Gisbert, sobre com treballar l’animació lectora a partir de l’obra de Joan Valls. També hi haurà dues taules redones sobre els XXX anys de l’Encontre d’Ensenyants i els reptes de l’educació actual.

Les jornades estan coordinades per Francesc Gisbert, responsable de la Coordinadora pel Valencià i professor de l’IES Serra de Mariola de Muro. La inscripció és gratuïta i cal entrar en aquest enllaç de la pàgina del CEFIRE i buscar el curs Encontre d’Ensenyants 2017.

Col·laboren la Fundació Full per al Foment de la Lectura, els ajuntaments d’Alcoi, Muro i Cocentaina i les editorials Bromera i Andana.