Escola Valenciana convida a la projecció ‘Estiu 1993’ al Cinema Albatexas

L’entrada és gratuïta, però l’aforament, limitat. Cal reservar a cinema@fev.org

Més informació: Serveis Audiovisuals d’Escola Valenciana.

Enllaç al catàleg de pel·lícules en valencià que Escola Valenciana ofereix als centres educatius per treballar el llenguatge audiovisual a l’aula.

El proper dijous 30 de novembre Escola Valenciana convida la ciutadania al cinema en valencià. Estiu 1993, l‘òpera prima de Carla Simón, és la pel·lícula que ha triat la Coordinadora d’Alumnes, Mares, Pares i Professors per l’Ensenyament Públic en Valencià per projectar al cinema Albatexas a les 20 hores. L’entrada és gratuïta, però per raons d’aforament limitat cal reservar l’entrada al correu cinema@fev.org

Sinopsi
Frida, una xiqueta
de sis anys, acaba de perdre a la seua mare i s’ha de traslladar de Barcelona a una zona rural per viure amb els seus tiets i la seua cosina durant l’estiu de 1993. En un nou ambient i amb una nova família la xiqueta haurà d’adaptar-se a les noves circumstàncies durant un estiu que marcarà la seua infantesa i, per tant, la seua vida.