La Casa de Cultura de Pedreguer serà el centre de la III Jornada de RadioEscola

• Aquesta activitat d’Escola Valenciana està reconeguda com a activitat formativa homologada per la Conselleria d’Educació, que expedirà el corresponent certificat d’assistència.

• La matrícula és gratuïta i es reservaran les places per ordre d’inscripció fins a completar l’aforament de la sala.

• Inscripcions #RadioEscola: https://goo.gl/9ymbFN

Escola Valenciana ha organitzat el tercer intercanvi d’experiències entre escoles que desenvolupen programes radiofònics. La III Jornada de RadioEscola. La ràdio feta per alumnes  es desenvoluparà el proper dissabte 3 de març a partir de les 9’30 hores a la Casa de Cultura de Pedreguer. L’activitat és gratuïta i està reconeguda com a activitat formativa homologada per la Conselleria d’Educació, que expedirà el corresponent certificat d’assistència.

Inscripcions

Estan convidats a participar tots els centres educatius, mestres, pares, mares, que vulguen compartir bones pràctiques docents i introduir les possibilitats de la ràdio per millorar la competència comunicativa i la qualitat educativa. Les persones interessades a assistir a la III Jornada de RadioEscola es poden inscriure en aquest enllaç: https://goo.gl/9ymbFN

Amb aquesta iniciativa, Escola Valenciana pretén un doble objectiu: d’una banda, acostar les possibilitats pedagògiques que ofereix aquest mitjà per millorar les habilitats comunicatives de l’alumnat i, d’altra banda, tracta d’impulsar la xarxa de ràdios escolars.

La III Jornada de RadioEscola ha sigut organitzada per Escola Valenciana amb el suport de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, i ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Pedreguer i l’Associació Ciutadania i Comunicació ACICOM.

La III Jornada de RadioEscola. La ràdio feta per alumnes concep la ràdio com una eina més de l’escola per a transformar i millorar la qualitat educativa, alhora que fomenta la comunicació més enllà de l’espai físic de l’aula i permet l’alumnat crear projectes innovadors, portar a terme accions de cooperació i participació, treballar en equip, servir d’element cohesionador, planificar la programació, accedir al coneixement de les noves tecnologies de forma igualitària i crear nous elements informatius i culturals.

Programa de la III Jornada de RadioEscola

9’30h. Benvinguda a càrrec de Blai Server, regidor de Cultura de l’Ajuntament de Pedreguer.

Salutacions del president d’Escola Valenciana, Vicent Moreno.

9’45h. Ponència de Rosa Solbes, periodista, primera directora de Ràdio 9, expresidenta de la Unió de Periodistes Valencians, membre del Consell d’Administració de Radiotelevisió Valenciana (RTVV), vicepresidenta de Valencians pel Canvi i destacada activista feminista.

10’15h. Experiències radiofòniques de les escoles.

10’15h. Sara García, Ràdio Pego.

10’30 h. Vicent Aparici, CEIP El Trinquet, Pedreguer.

10’45h. Alícia Gilabert, Esther Fito Navalón, Cristina Palmer Mas, Maria Vaquer Sesé, CEIP Alfàs, Pedreguer.

11h. Xavi Grau, CEIP 9 d’Octubre, Tavernes Blanques.

11h. Picadeta.

11’45h. Rafa Camarena i Manolo Marín, CEIP Miguel Hernández, Catadau

12h. Programa de ràdio en directe sobre l’escriptor Joan Fuster, conduït per xiquetes i xiquets que formen part de la Xarxa de Ràdios Escolars.

Aquesta jornada ha estat reconeguda com a activitat formativa homologada per la Conselleria d’Educació, Innovació, Cultura i Esport, que expedirà el corresponent certificat d’assistència. La matrícula és gratuïta i es reservaran les places per ordre d’inscripció fins a completar l’aforament de la sala.

Més informació: