Contarelles i Camins: ruta Ovidi Montllor i ruta modernista per Alcoi

La Coordinadora de l’Alcoià i Comtat pel Valencià, ha organitzat una visita a Alcoi el proper dissabte 10 de març a les 11,30 hores. El punt de trobada serà l’escultura d’Ovidi Montllor a Alcoi (final del pont del Viaducte).

Aquesta serà la sisena excursió de ‘Contarelles i camins‘, una iniciativa que aplega un bon nombre d’entitats de les comarques del centre i sud del País Valencià amb la intenció de fer país i conéixer més de prop la riquesa cultural que tenim al nostre abast. Amb tot, tractem de lligar la literatura amb el paisatge, i difuminar les fronteres de l’espai íntim de les llegendes amb l’espai real.

En aquesta ocasió la ruta Ovidi Montllor pel matí estarà guiada per Jordi Tormo, autor del llibre “Ovidi Montllor. Un obrer de la paraula”, mentre que per la vesprada –després del dinar- es durà a terme una ruta modernista seguint el llibre “Els lluitadors” de Francesc Gisbert. Per a acabar la jornada hi ha la possibilitat d’assistir a la representació “Homenatge a Teresa” a càrrec de la companyia La Dependent a l’Orxa a les 20 hores.

En el cartell que t’adjuntem tens tota la informació d’aquesta jornada lúdica i de convivència, que ha comptat amb la implicació d’associacions com la Coordinadora per la llengua Terres del Vinalopó, l’Ateneu Cultural Republicà de Petrer, la Coordinadora d’Escoles d’Ensenyament en Valencià La Costera, la Coordinadora Comarcal per l’Ensenyament en Valencià de la Marina Baixa, la Coordinadora Comarcal per l’Ensenyament en Valencià de la Marina Alta, la Cívica, Escola Valenciana, El Teix d’Ibi, l’Associació Cultural l’Antina de Santa Pola, el Raig de Crevillent, el Rogle de Novelda i l’Ajuntament de l’Orxa.

INSCRIPCIONS

L’activitat és gratuïta, però cal reservar el dinar (20€) abans del 7 de març.

Coordinadora de l’Alcoià i Comtat pel Valencià: 675 655 568