Vine a les Jornades d’Estiu d’Escola Valenciana

Com cada any a l’estiu celebrem unes jornades on avaluem el treball fet i fem propostes de futur per al nou curs. En el nou cicle que encetem volem treballar per una entitat més participativa. És per això que enguany fem unes jornades de portes obertes en les quals pretenem conèixer les opinions i propostes de totes aquelles persones que dia a dia fan possible Escola Valenciana: les persones i empreses amigues, simpatitzants i entitats amb què col·laborem habitualment.

La jornada començarà a les 16h i finalitzarà a les 19h.

16.00 h Proposta de nous projectes 2018-2019
16.40 h Exposició de la proposta de bones pràctiques, model de gestió i organització d’Escola Valenciana
17.40 h Taula redona: l’experiència compartida de les Trobades 2018
18.10 h Perspectives polítiques per al curs 2018-2019

Inscripció

La jornada d’estiu 2018 d’Escola Valenciana posseeix una marcada intenció de compartir les activitats desenvolupades pels projectes socials, les àrees de treball i les comissions específiques de l’entitat. La valoració d’aquestes activitats és un objectiu de les jornades.

Així mateix, cal reflexionar sobre el grau d’eficàcia d’aquestes activitats i cal també fer balanç dels resultats per proposar-hi millores, detectar necessitats i perfeccionar-ne les dinàmiques de treball associades.

A la jornada d’estiu 2018 d’Escola Valenciana s’exposaran el conjunt de bones pràctiques, el model de gestió i els ajustos organitzatius que el nou equip durà endavant en aquesta nova etapa de l’entitat.

Hi haurà temps també per compartir l’experiència de persones i col•lectius que han estat en primera línia en l’organització de les Trobades d’enguany.

El nou model de jornades d’estiu pretén reunir la gran família d’Escola Valenciana, no sols representada per aquelles persones situades al nucli actiu de l’entitat, sinó per aquelles altres persones i col•lectius pròxims i convergents compromesos amb l’autofinançament de l’entitat, proactius a les comarques, vinculats amb l’organització de les Trobades o que han col•laborat amb els nostres projectes.