Festa del cinema en valencià a Castelló

El proper dilluns 26 de novembre, a les 20h i al cinema comercial Neocine Puerto de Azahar, Escola Valenciana i l’Ajuntament de Castelló organitzem la Festa del cinema en valencià, on us oferirem cinc pel·lícules en valencià de manera simultània i TOTALMENT GRATUÏTA. Podeu reservar les vostres entrades punxant ací.

Escola Valenciana té l’objectiu de contribuir a la normalització de la nostra llengua en l’àmbit del cinema, perquè és molt important que l’alumnat valencià es trobe amb referents que parlen en la nostra llengua tant a l’escola com al carrer. La festa del cinema té com a objectiu oferir als xiquets, xiquetes, joves i famílies les novetats cinematogràfiques del moment amb el segell de versió valenciana.