“Horta” a la Sala l’Horta de València

Diumenges, 2 i 16 de desembre de 2018, a les 12 i a les 18 h

Descompte de 10% per a les amistats d’Escola Valenciana

HORTA

El iaio està trist. Es pensa que l’asfalt acabarà amb l’horta i les seues històries i ningú no cuidarà dels seus camps quan ell no estiga. Però les seues nétes, Joana i Esther, no ho permetran! Ensenyaran els xiquets que vinguen al teatre a preparar la terra, plantar verdures de temporada i la millor tècnica per a regar, igual que els ho va ensenyar el seu iaio a elles quan eren menudes. I a més… compartiran el secret millor guardat de la iaia i del iaio… Arromangueu-vos i ajudeu Joana i Esther a demostrar al seu iaio que el futur també és “Horta”!
“Horta” és un espectacle que recupera els valors arrelats a la terra i als costums valencians més genuïns i ancestrals, tot contemporitzant-los i adaptant-los als interessos i els coneixements dels més menuts. Un recorregut itinerant a través dels diferents espais del teatre transformats en “Horta”, on els sentits i els xiquets seran els protagonistes: tocar la terra, escoltar i cantar cançons, descobrir històries i objectes antics o olorar herbetes.
El camp és part de la nostra tradició i el nostre futur i, qui sap, si els xicotets espectadors que vinguen hui a vore “Horta” seran els grans enginyers agrònoms del futur!

Espectacle en valencià. Per a públic familiar.
COMPANYIA L’HORTA TEATRE