Escola Valenciana llança ‘El repte del vaixell’!

Volem donar suport a Proactiva Open Arms en la seua tasca de rescatar de la mar a totes aquelles persones que intenten arribar a Europa fugint de situacions crítiques. No volem més vides perdudes a la mar i, per això, vam llançar la nostra campanya ‘Un euro, llavor de solidaritat: Salvem vides a la Mediterrània’.

Ara Escola Valenciana et repta a visibilitzar el drama que denunciem i demostrar a la gent del teu voltant que no vols més vides perdudes a la mar. Si vols saber-ne més, segueix llegint:

Com participar-hi? Fabrica un vaixell de paper (si no saps com fer-ne un, t’ho expliquem pas a pas: https://escolavalenciana.org/repte-vaixell/) i grava’t o fes-te una foto amb ell, acompanyada d’un missatge com el següent:

“Jo no vull que es perden més vides a la mar i per això accepte el #ReptedelVaixell d’Escola Valenciana”

Ara tens un repte: el #RepteDelVaixell

Un comentari a “Escola Valenciana llança ‘El repte del vaixell’!