Feslloc: Preu especial per als Amics i les Amigues

Falten 2 setmanes pel Feslloc 2019! del 11 al 13 de juliol
Preu especial pels Amics d’Escola valenciana!

Arriba el Feslloc amb músics per a tots els gustos: Xavi sarrià i el Cor de la Fera, Botifarra i Ahmed Touzani, Els Jóvens, Mireia Vives i Borja Penalba, Clara Peya com també Els catarres, Balkan Paradise Orchestra, Rebeca Mut i la monologuista Maria Juan; entre molts d’altres artistes en el cartell ja tancat i per dies del Feslloc 2019. I tu, per ser Amic d’Escola Valenciana tens un descompte: des de hui l’abonament complert del Feslloc et surt a 34,50€, amb el teu codi de descompte personal, fins divendres 21. No badis!
A més, hui llancem també les 100 primeres entrades per dies descomptades! Fins divendres 21 o fins a esgotar existències. (Recorda que els menors de 8 anys acompanyats tenen entrada gratuïta i fins els 13, a meitat de preu).
El teu codi de descompte és: PROMOFESLLOC1984

Vull anar al Feslloc amb descompte!!

Has llegit el manifest del Feslloc 2019, «País Valencià: Terra, llengua I feminisme!»?