Escola Valenciana se suma a la iniciativa «Cas Blasco: continuem netejant la corrupció»

Amb motiu de la finalització del segon juí del Cas Blasco a finals de juliol, aquest matí, davant la porta de la Ciutat de la Justícia de València, la Coordinadora Valenciana d’ONGD i l’Observatori Ciutadà contra la Corrupció, plataforma de la qual forma part Escola Valenciana, han convocat la ciutadania i organitzacions socials a una actuació participativa amb «La Mar Salá», sota el lema «Cas Blasco: continuem netejant la corrupció».

L’objectiu d’aquesta iniciativa ha sigut fer una crida a la necessitat de la implicació ciutadana en la lluita contra la corrupció i demanar una justícia efectiva en el Cas Blasco.