El CEIP Mediterrani d’Alacant, guardonat amb el Premi Joan Ponsoda 2019

• El lliurament del premi se celebrarà el divendres 25 d’octubre a les 19 hores a l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant.

• Cal reservar el sopar al correu lacivica.cat@gmail.com o al telèfon 607 930 565 abans del 23 d’octubre.

La Cívica – Escola Valenciana de l’Alacantí i l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant conviden la ciutadania a assistir al lliurament del «Premi a la innovació educativa Joan Ponsoda 2019», que tindrà lloc el proper divendres 25 d’octubre a les 19 hores a la Sala de Plenaris de l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant.

En aquesta quarta edició, l’organització ha considerat que el projecte «Escola de màgia», del CEIP Mediterrani d’Alacant, mereixia el guardó Joan Ponsoda com a reconeixement a l’aposta decidida d’aquest centre per la incorporació d’iniciatives educatives capdavanteres, que contribueixen a desenvolupar la creativitat i el creixement emocional entre l’alumnat.

En acabar l’acte de lliurament del premi, hi haurà un sopar amb representants del centre i del projecte guardonat. Les persones que vulguen continuar la vetllada amb el sopar, que té un cost de 20 €, hauran de confirmar assistència abans del dimecres 23 d’octubre bé per correu electrònic a lacivica.cat@gmail.com o bé per telèfon al 607 930 565.