Escola Valenciana llança una campanya per a animar a votar el 10N

• L’entitat destaca la importància d’exercir el dret al vot perquè puguen fer-se polítiques d’Estat que beneficien els interessos col·lectius de les valencianes i els valencians durant la legislatura que comença amb aquesta cita amb les urnes.
  • Descarrega’t el document El 10-N no et quedes a casa, vota!

Escola Valenciana pretén contraargumentar la tendència abstencionista amb 20 raons que ens impulsen a votar, expressades en sis eixos temàtics, com l’educació, l’economia, la política territorial, la política lingüística, la política social i l’activitat legislativa. Aquestes propostes representen les reivindicacions educatives, culturals, socials i econòmiques pertanyents a l’ideari de l’entitat i al conjunt de reivindicacions de les plataformes socials a les quals dona suport.

El document destaca demandes d’Escola Valenciana com ara la derogació de la LOMCE, garantir la reciprocitat de les emissions radiotelevisives en la llengua comuna, lluitar contra la violència masclista i exigir un nou model de finançament autonòmic. Però també la necessitat de fer front a l’emergència climàtica, un nou marc de relacions territorials i la recuperació del dret civil valencià.