VII Nit d’Escola Valenciana

25 anys de Trobades

Cada any Escola Valenciana guardona en el marc de la Nit d’Escola Valenciana persones, entitats i iniciatives que impulsen la nostra llengua a diversos àmbits. 2010 és un any molt especial per a l’entitat perquè se celebren els 25 anys de Trobades d’Escoles en Valencià.

El primer acte de celebració serà la VII Nit d’Escola Valenciana, que comptarà amb un espectacle de Xarxa Teatre basat en el “Tombatossals” i es lliuraran els guardons de la Nit al grup de música valencià Obrint Pas, a la professora i membre del Consell Valencià de Cultura, Isabel Ríos i a l’associació El Betlem de la Pigà.

Espectacle i lliurament de guardons:

És gratuït però cal reservar entrades per ser un aforament limitat.

Dia: 20 de febrer Castelló de la Plana
LLoc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Sopar i allotjament

Després de l’espectacle i el lliurament de guardons se celebrarà un sopar a l’hotel Luz de Castelló de la Plana, on també podeu reservar habitació.

Packs Possibles:

Entrada Espectacle + Sopar: 35 € per persona.

Entrada Espectacle + Sopar + Allotjament ( 1 nit, habitació doble i desdejuni): 35 per persona € + 60 €.

Informació i reserva d’entrades en les tres modalitats possibles al telèfon 96 347 27 83, al correu electrònic escola.v@fev.org  o a través de la botiga del nostre web Entrades-7Nit