Entrades Sopar XVII Nit d’Escola Valenciana

[VENDA D’ENTRADES TANCADA]

Benvingudes i benvinguts a la XVII Nit d’Escola Valenciana, en la qual lliurarem el premi Josep Vicent Garcia a la Trajectòria Individual, el premi a l’Ús Social del Valencià i el guardó Extraordinari.

L’acte tindrà lloc el dissabte 22 de febrer a les 19 hores al Centre de Congressos d’Elx (el Baix Vinalopó).

Natàlia Bravo, Carlos Cano i Esclafit Teatre amenitzaran la vetlada. Tenim preparada més d’una sorpresa.

Us hi esperem.

Una vegada feta la compra no us caldrà imprimir cap entrada. Us inclourem a una llista de convidats. L’entrada inclou:

• Espectacle: Centre de Congressos d’Elx (Carrer del Filet de Fora, 1)
  • Hora: 19.00h
  • Sopar: Hotel Jardín Milenio d’Elx (Carrer Curtidors, 17 – Elx).
  • Preu sopar: 35€ (30€ per als Amics i Amigues d’Escola Valenciana)
    Si eres Amica o Amic, rebràs un correu amb el teu codi de descompte
  • Per a qualsevol dubte: 659 04 13 95 / escola.v@fev.org
  • Tens alguna necessitat alimentària? Fes-nos-ho saber al fer la teua comanda.

Si vols vindre només a l’acte i no et quedaràs a sopar, és necessari que reserves la teua plaça a aquest formulari.

Fora d'estoc

Categories: ,

[VENDA D’ENTRADES TANCADA]

• Lliurament: Centre de Congressos d’Elx (Carrer del Filet de Fora, 1)
  • Hora: 19.00 h
  • Sopar: Hotel Jardín Milenio d’Elx (Carrer Curtidors, 17 – Elx).
  • Preu sopar: 35€ (30€ per als Amics i Amigues d’Escola Valenciana)
  • Per a qualsevol dubte: 659 04 13 95 / escola.v@fev.org
  • Tens alguna necessitat alimentària? Fes-nos-ho saber al fer la teua comanda.

Informació addicional

Tipus de menú