Escola Valenciana engega la campanya Un euro, llavor de pau: una escola rural a Guatemala

A iniciativa de l’entitat Escoles Solidàries, Escola Valenciana dedica enguany la campanya "Un euro, llavor de pau" a la construcció d’una escola de primària a Punto Chico, una població amb majoria indígena retornada després de fugir de la zona durant la guerra civil, al municipi guatamalenc d’Ixcan. Este centre ajudarà a estendre el dret a l’educació a un entorn molt difícil i contribuirà a la lluita contra l’analfabetisme, que a les zones rurals i selvàtiques de Guatemala és encara molt alt. Amb la nova escola, els xiquets i xiquetes de Punto Chico podran rebre l’educació obligatòria en condicions molt més dignes.

Escola Valenciana i Escoles Solidàries vos convidem a realitzar les activitats al voltant del Dia Internacional de la Pau als vostres centres al dret a l’educació a entorns com Punto Chico, a l’hora que organitzeu una recollida de fons amb l’aportació d’un euro per alumne per destinar-ho a la construcció d’aquest centre educatiu.

Vos adjuntem diversos materials informatius per preparar activitats didàctiques al voltant del Dia de la Pau.

Tota la informació sobre la campanya en aquest enllaç