Targeta Compromís pel Valencià de Caixa Popular

Caixa Popular i Escola Valenciana consoliden la seua col·laboració iniciada amb la targeta Compromís pel Valencià i l’amplien oferint descomptes en les assegurances d’auto i llar i en la compra d’immobles als Amics i Amigues.

La Fundació Escola Valenciana i Caixa Popular, com a entitats valencianes que compartim l’estima per la nostra llengua i l’interés per fomentar i normalitzar l’ús del valencià, us volem donar a conéixer el projecte de col·laboració entre les nostres entitats, que ja fa temps vam iniciar amb la Targeta Compromís pel Valencià, i que ara millorem i ampliem a altres productes.

Amb la Targeta Compromís pel Valencià, col·labores amb Escola Valenciana amb un 0’7% de l’import de les compres que hi realitzes, i si ets Amic o Amiga d’Escola Valenciana, i et fas ara la targeta, Caixa Popular et regala la quota de manteniment dels dos primers anys. Cal tindre en compte que la targeta Compromís pel Valencià es pot domiciliar a la vostra entitat bancària habitual, encara que no siga Caixa Popular.

Per obtindre la tartera Compromís pel Valencià només cal que entreu en aquest enllaç i deixeu les vostres dades: Compromís pel Valencià.

A més, amb el carnet d’Amic o Amiga d’Escola Valenciana podràs gaudir d’un 10% de descompte en les assegurances d’auto i llar de la Caixa Popular.

I si el que estàs buscant és un immoble, Caixa Popular, ofereix un 5% de descompte mínim sobre el preu de compra a tots els Amics i Amigues d’Escola Valenciana.

Entra a www.caixapopular.com i consulta quina és la teua Oficina de Caixa Popular més propera on t’informaran personalment.