Contarelles i Camins: visitem el poblat iber de les Alcusses (Moixent) i Montesa

L’Ateneu Cultural Republicà de Petrer i la Coordinadora d’Escoles d’Ensenyament en Valencià La Costera, hem organitzat una visita al poblat iber de les Alcusses (Moixent) i a Montesa el proper dissabte 24 de febrer a les 10 hores. El punt de trobada serà la porta del poblat iber de les Alcusses.

10.10 hores: concentració a la porta del poblat iber de les Alcusses (per a totes i tots aquells que anirem des del sud: el més efectiu és anar per autovia Alacant-Madrid, per la Font de la Figuera i agafar la sortida Moixent, per la carretera Moixent-Fontanars al km 10 veurem la indicació, resseguim el camí i ± en 1 km arribem).

10.30 hores: Visita al poblat iber de les Alcusses de Moixent
12.00 hores: Visita al Celler del Roure
13.15 hores: Sortida a Montesa per dinar
13.30/14.00 hores: Arribada al bar/restaurant
16.15 hores:Visita a l’església fons pictòric i orgue
17.15 hores:Visita al castell de Montesa
18.15 hores: Sortida cap a casa

Durant la vesprada es visitarà el castell i/o l’església, l’ordre de la visita es realitzarà segons convinga pels oficis religiosos.

Totes les visites, guies i demés són gratuïtes. L’única cosa que cal pagar és: el vi, qui en compre, al Celler del Roure, i el dinar que ajustarem a un màxim de 18 € per persona.

L’Ateneu Cultural Republicà de Petrer i la Coordinadora d’Escoles d’Ensenyament en Valencià La Costera, hem organitzat una visita al poblat iber de les Alcusses (Moixent) i a Montesa el proper dissabte 24 de febrer a les 10 hores. El punt de trobada serà la porta del poblat iber de les Alcusses.

Aquesta serà la cinquena excursió de ‘Contarelles i camins‘, una iniciativa que aplega un bon nombre d’entitats de les comarques del centre i sud del País Valencià amb la intenció de fer país i conéixer més de prop la riquesa cultural que tenim al nostre abast. Amb tot, tractem de lligar la literatura amb el paisatge, i difuminar les fronteres de l’espai íntim de les llegendes amb l’espai real.

En el cartell que t’adjuntem tens tota la informació d’aquesta jornada lúdica i de convivència, que ha comptat amb la implicació d’associacions com la Coordinadora per la llengua Terres del Vinalopó, la Coordinadora de l’Alcoià-Comtat pel Valencià, la Coordinadora Comarcal per l’Ensenyament en Valencià de la Marina Baixa, la Coordinadora Comarcal per l’Ensenyament en Valencià de la Marina Alta, la Cívica, Escola Valenciana, El Teix d’Ibi, l’Associació Cultural l’Antina de Santa Pola, el Raig de Crevillent i el Rogle de Novelda.

INSCRIPCIONS

L’activitat és gratuïta, però cal reservar el dinar (18€) abans del 21 de febrer.

Ateneu Cultural Republicà de Petrer: 609 617 351