El I Concurs de micropoemes Joan Valls ja té guanyadores i guanyadors

• L’organització ha remarcat la gran participació i la qualitat de les obres.

S’ha fet públic el veredicte dels jurats del I Concurs de Micropoemes Joan Valls. Tant la modalitat escolar com la d’adults han tingut una elevada participació. En la modalitat escolar, dotada amb vals de 50€ i 30€, per al primer i segon premi  de cada cicle educatiu, han resultat guanyadors: en segon cicle de primària, Hèctor Garcia i Mar Gregori (Col·legi El Romeral, d’Alcoi); en tercer cicle de primària, Alma Canales i Farah Alami (Col·legi Vedruna d’Alcoi); en primer cicle d’ESO, Omar Miranda (Salesians Joan XXIII) i Abderraman Niny (IES Pare Arques, Cocentaina); en segon cicle d’ESO, Carlos Quiles i Alba Gallego (IES Pare Arques de Cocentaina). I en educació especial, el primer i segon premi han anat a parar a dos treballs col·lectius del Col·legi Tomás Llàcer d’Alcoi.

Pel que fa als premis d’adults, el primer premi és per a Rafael Segura (dotat amb 300€) i el segon per a Francesc Xavier Miró (dotat amb 150€).

L’acte de lliurament ha tingut lloc a la biblioteca del Tirisiti del Centre Cultural d’Alcoi, en presència del regidor de Cultura, Raül Llopis, del president de la Coordinadora pel Valencià, Francesc Gisbert i d’Ester Vizcarra, també membre del jurat.

Aquest certamen ha estat organitzat per l’Ajuntament d’Alcoi, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià – Escola Valenciana i el diari Aramultimèdia amb la finalitat de promocionar i difondre l’obra del poeta Joan Valls en el centenari del seu naixement.