Escola Valenciana celebra les Jornades d’Estiu a la Fundació Casal Jaume I de Gandia

El proper divendres 6 de juliol, de 16 a 19 hores, i el dissabte 7 de juliol, de 10 a 19 hores, la Fundació Jaume I de Gandia acollirà l’assemblea anual d’Escola Valenciana. En aquest espai de reflexió es repassaran i es valoraran totes les accions desenvolupades per l’entitat cívica en l’últim any. Les Jornades d’Estiu reuniran representants de les Coordinadores Comarcals que formen Escola Valenciana – Federació d’Associacions per la Llengua. La tasca de totes aquestes entitats és fonamental per a la vertebració territorial i la cohesió social.

Durant l’assemblea del dissabte 7 de juliol,  l’alcalde de l’Ajuntament de la Font d’en Carròs, Pablo Puig, així com diferents representants polítics donaran la benvinguda als assistents a les jornades.

Escola Valenciana enviarà una nota de premsa i imatges a la fi de les Jornades d’Estiu.

TEMA: JORNADES D’ESTIU 2018

DIA: DIVENDRES 6 I DISSABTE 7 DE JULIOL DE 2018

HORA: 16H. – 19’30H. (DIVENDRES 6) I 10H. – 19H. (DISSABTE 7)

LLOC: FUNDACIÓ CASAL JAUME I DE LA SAFOR – VALLDIGNA (Plaça Beat Andreu Hibernon, 2. Baix. Gandia)