Contarelles i Camins: visitem el Fondó de Monòver

La Coordinadora per la llengua Terres del Vinalopó, l’Ateneu Cultural Republicà de Petrer i ACPV – Casal de Monòver han organitzat una visita al refugi i camp d’aviació de la guerra civil des d’on va eixir l’últim govern de la II República el proper divendres 12 d’octubre a les 9.45 hores. El punt de trobada serà el celler de Santa Catalina del Manyar (Monòver).

Aquesta serà la onzena excursió de ‘Contarelles i camins’, una iniciativa que aplega un bon nombre d’entitats de les comarques del centre i sud del País Valencià amb la intenció de fer país i conéixer més de prop la riquesa cultural que tenim al nostre abast. Amb tot, tractem de lligar la literatura amb el paisatge, i difuminar les fronteres de l’espai íntim de les llegendes amb l’espai real.

La jornada lúdica i de convivència  ha comptat amb la implicació d’associacions com la Coordinadora de l’Alcoià i Comtat pel Valencià, El Teix,  la Coordinadora d’Escoles d’Ensenyament en Valencià La Costera, la Coordinadora Comarcal per l’Ensenyament en Valencià de la Marina Baixa, la Coordinadora Comarcal per l’Ensenyament en Valencià de la Marina Alta, la Cívica de l’Alacantí, Escola Valenciana, l’Associació Cultural l’Antina de Santa Pola, el Raig de Crevillent, el Rogle de Novelda i Cau d’arrels – Associació pel patrimoni històric i cultural.

L’activitat és gratuïta, però cal reservar el dinar (20€) abans del 10 d’octubre al telèfon 659 051 088 (CPL Terres del Vinalopó)