XVIa NIT D’ESCOLA VALENCIANA

Fem Nit a l’Escola

El dissabte 17 de novembre a l’ermita de Sant Pau d’Albocàsser (el Maestrat), tindrà lloc el lliurament de guardons d’Escola Valenciana. Sota el títol “Fem Nit a l’Escola” retrem homenatge a la Colònia Escolar Valencianista de 1933.  Toni de l’Hostal i Elena Sales amenitzaran la vetllada amb un bon còctel d’humor i més d’una sorpresa.

Us esperem

Dia: 17 de novembre

Hora: 18’30h.

Lloc: Ermita de Sant Pau d’Albocàsser (Partida de Sant Pau d’Albocàsser s/n. CV-15, km 31).

Preu del sopar: 35 euros (30 euros per a les Amigues i els Amics d’Escola Valenciana).

Sopar: Restaurant La Perdigana (Albocàsser).

Més informació: 96 347 27 83 / escola.v@fev.org

NO CAL QUE RECOLLIU CAP ENTRADA. UNA VEGADA FETA LA COMPRA US APUNTAREM EN UNA LLISTA D’ASSISTENTS A L’ACTE.

Les reserves del sopar es podran fer fins al 12 de novembre a les 13h.

IMPORTANT:

Les AMIGUES i els AMICS d’ESCOLA VALENCIANA rebreu un CODI DESCOMPTE mitjançant correu electrònic. En el moment de fer la compra heu de triar l’opció “Entrades Amigues i Amics” i tan sols heu d’introduir el codi. Cada Amic i Amiga d’Escola Valenciana pot comprar un màxim de dues entrades amb descompte, però ha de comprar-les d’una en una.

Agraïdes de bestreta, i a l’espera de la vostra resposta, us enviem una salutació ben cordial,

Coordinació de la XVIa Nit d’Escola Valenciana