Smiley al Teatre Micalet al 50% per a les amistats

SMILEY al Teatre Micalet de València, del 31 de gener al 3 de febrer, amb descompte del 50% per a les amistats d’Escola Valenciana.

Una de les obres revelació dels últims anys, escrita per Guillem Clua i amb multitud de premis.

Una divertidíssima història d’amor i uns personatges entranyables. Amb uns diàlegs brillants, plens d’ironia i uns personatges entranyables, Smiley explica una història d’amor fresca i natural entre dos homes: Àlex i Biel.

Els dos protagonistes d’aquesta comèdia romàntica venen de mons tan distints que es fa difícil pensar que de la seua trobada fortuïta puga eixir una vertadera relació. Però Smiley ens fa veure que tots som igual de vulnerables a l’amor.

Un espectacle amb nombrosos premis

Des de la seua estrena, Smiley ja s’ha fet amb el Premi Time Out 2013 al Millor Espectacle; els Premis Butaca a Millor Espectacle de Xicotet Format i Millor Text; el Queer Theatre Awards 2016 (Atenes, Grècia) a la Millor Obra i el Premi Florencio 2018 (Uruguai) a la Millor Comèdia.

A més, Toni Sunyer i Héctor Seoane van guanyar ex aequo el Premi Atapib 2018 (Illes Balears) a Millor Actor Protagonista.

Funcions: dijous i divendres a les 20.30 hores, dissabte i diumenge a les 19 hores amb descompte del 50% en l’entrada en taquilla en presentar el carnet d’Escola Valenciana.