“Instruccions per a no tenir por si ve La Pastora” amb descompte

“Instruccions per a no tenir por si ve La Pastora” és un projecte de La Ravalera que les amistats d’Escola Valenciana poden gaudir a preu reduït, des del 31 de gener al 10 de febrer, a la sala Ultramar (carrer d’Alzira 9, València). Cal reservar l’entrada al web www.salaultramar.com i el descompte s’aplicarà a l’entrada amb el carnet d’Escola Valenciana (Entrada general, 11 euros; 9 euros amb descompte). Les funcions són dijous, divendres, dissabte i diumenge a les 20.00 hores.

SINOPSI:
Conta la gent criada als Ports que, de menuts, quan no volien acabar-se les bajoques o els feia por la nit, els grans els deien: “mira que si no fas cas, vindrà La Pastora“. La memòria de La Pastora, una repelente mujerlésbica y sanguinariacon instintos de hiena, anomenada Teresa i també anomenat Florencio, està escrita als marges dels llibres d’història.

FITXA ARTÍSTICA:

Creació i interpretació: Laia Porcar i Núria Vizcarro

Testimonis: Josefa Gisbert, Josefina Prades, Alejandro Segura, Manolo Serret i Elena Solanas

Text: Núria Vizcarro

Direcció: Joan M. Albinyana