Cinema en valencià: Una raó brillant

Escola Valenciana ha organitzat una nova edició del Cinema en Valencià amb la projecció de la pel·lícula “Una raó brillant” (2017) organitzada conjuntament amb la CAPPEPV. La comèdia dirigida per Le brio, es va projectar als cinemes  Las Vegas – València, el 14 de febrer, amb la sala plena i les entrades exhaurides.

La presidenta de la CAPPEPV, Laura Font, ha comentat que «volem que la ciutadania puga visualitzar pel·lícules de qualitat en la nostra llengua perquè som conscients de la importància de la cultura en el procés de normalització del valencià.»

El programa de Cinema en Valencià Escola Valenciana té com a objectiu contribuir a la normalització de la nostra llengua en l’àmbit del cinema amb una oferta dels Serveis Audiovisuals de l’entitat a totes les gestores culturals i sales comercials que desitgen ampliar la proposta de continguts audiovisuals en valencià en les seues agendes, a més, del Cinema a l’Escola, amb les novetats cinematogràfiques del moment amb el segell de versió valenciana per a l’alumnat i la joventut. En aquest cas, cada pel·lícula va acompanyada d’una fitxa didàctica que permet treballar-la posteriorment a l’aula i fomentar així el coneixement de diferents aspectes del llenguatge cinematogràfic entre els i les escolars.

Un comentari a “Cinema en valencià: Una raó brillant