Pots trobar el Manifest fent clic ací

STEPV – Intersindical Valenciana, Escola Valenciana, FOLC – Federació d’Organitzacions per la llengua catalana i el vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València presentaran el Manifest «Per la reciprocitat plena i l’espai comunicatiu en la nostra llengua», el proper dimarts 1 d’octubre a les 19’30 hores a l’Aula Seminari del Centre Cultural La Nau de València (carrer de la Universitat, 2).

Aquest acte comptarà amb les intervencions de diferents personalitats del món de la cultura, com el president d’Escola Valenciana, Natxo Badenes; el sociolingüista Vicent Pitarch, la periodista Amàlia Garrigós, l’escriptora Anna Moner i el sociòleg Rafa Xambó. La professora de la Universitat de València, Alícia Martí, serà l’encarregada de conduir aquest col·loqui. A més, l’organització ha previst la projecció d’un audiovisual.

4 comentaris a “Escola Valenciana convida la ciutadania a la presentació del Manifest «Per la reciprocitat plena»

1. Tot el meu suport com a valencià i com a professionals dels mitjans de comunicació. Volem un espai audiovisual ple i plenament interconnectat!