Escola Valenciana i À Punt es reuneixen i acorden reforçar el contingut infantil i juvenil en valencià

El president d’Escola Valenciana, Natxo Badenes, i la presidenta de la CAPPEPV i la Fundació Sambori, Laura Font, s’han reunit amb el nou director d’À Punt Alfred Costa i amb el Cap de la Unitat de Projecció Social Albert Vicent a la seu d’À Punt Mèdia a Burjassot.

Escola Valenciana ha transmés a Costa i Vicent la necessitat d’una major quota d’entreteniment i contingut audiovisual en valencià per a públic infantil i juvenil. L’entitat ja va demanar la modificació de la graella televisiva durant el confinament per a oferir nous continguts dirigits a gent jove i xicalla.

Tant Escola Valenciana com À Punt Mèdia han destacat la voluntat de continuar treballant conjuntament en la tasca de normalització del valencià, així com la intenció d’explorar noves formes de col·laboració. De fet, Escola Valenciana i la Fundació Sambori ja van acordar en maig compartir amb À Punt el seu contingut educatiu en valencià mitjançant la signatura d’un conveni.

Finalment, Escola Valenciana ha aprofitat l’avinentesa per a oferir el seu suport a La Colla, gràcies a la seua xarxa i la connexió amb els centres escolars. Així, ajudaran a fer que els continguts de la cadena arriben a l’alumnat i puguen ser utilitzats com a complement didàctic.