Fes que Escola Valenciana siga sostenible!

Dona

Darrere de cadascun dels nostres projectes, hi ha milers d’Activistes que els fan possibles. Amb la teua aportació econòmica, garanteixes la nostra independència organitzativa i fas sostenible la nostra tasca de normalització del valencià.

Escola Valenciana és una entitat d’utilitat pública i podràs desgravar-te fins a 150 € de la teua aportació a la declaració de la renda.

Fes-ho, forma part de l’Escola d’Activistes pel Valencià!

Introdueix les teues dades
Si ja estàs registrat, accedeix-hi per favor

Altres dades

Dades d'accés

Detalls bancaris
Vull desgravar-me el 100% de la quota en la declaració d'IRPF
NORMATIVA SEPA: Accepte que es carreguen en el meu compte bancari les quantitats que, en concepte de quota d'Activista, lliure la Fundació Escola Valenciana. L'acceptació d'aquesta ordre de domiciliació permet a la creditora Fundació Escola Valenciana enviar instruccions a l'entitat del deutor per a fer càrrecs i lliurar la domiciliació de les quantitats en concepte de quota d'Activista.
Accepte rebre informació d'Escola Valenciana

Et podem ajudar?