Escola Valenciana i STEPV acorden fer seguiment conjunt de l’aplicació dels PLC a Secundària

Les dues entitats valoren positivament els avanços en la reciprocitat i el requisit lingüístic en la funció pública

Escola Valenciana – Federació d’Associacions per la Llengua i el Sindicat de treballadors i treballadores de l’ensenyament del País Valencià han acordat fer un seguiment conjunt de l’aplicació dels Projectes Lingüístics de Centre (PLC) el curs vinent a Secundària.

A la reunió mantinguda entre ambdues entitats per a parlar sobre la política lingüística de la Generalitat Valenciana, també han valorat positivament la recent aprovació de la reciprocitat d’À Punt, TV3 i IB3 aquesta vesprada a la Comissió de Radiotelevisió Valenciana i de l’Espai Audiovisual de les Corts Valencianes.

Escola Valenciana i l’STEPV també han celebrat el nou pas cap a la normalització lingüística que suposa l’aprovació del requisit lingüístic a la nova Llei de la Funció Pública, aprovada el 25 de març de 2021 a les Corts Valencianes.