2 dels 3 projectes d’EscolaLAB ja han assolit l’objectiu de finançament

L’Squad d’Aitor i Júlia, el programa per a cercar creadors de contingut en valencià, a 500€ de fer-se realitat

El laboratori de projectes d’Escola Valenciana, EscolaLAB, ha assolit l’objectiu de finançament necessari per impulsar dos dels seus projectes:

Per una banda, ’Guillem, nosaltres no t’oblidem’, un concert-homenatge a Guillem Agulló a càrrec de l’Associació Cultural Bassot de Burjassot que inclourà diferents activitats culturals, com un club de lectura.

Per una altra banda, ‘Un Món de Paraules 2.0: El valencià és divertit!’, una app desenvolupada per Itbook per a dispositius intel·ligents i orientada a fer que els xiquets i les xiquetes aprenguen la nostra llengua de manera divertida i didàctica.

Aquests, de fet, han superat la quantitat marcada per a la seua realització i rebran els diners en breu, de mà d’Escola Valenciana i sense cap mena de comissió, per a començar a fer-los realitat.

Pel que fa al tercer projecte, l’Squad d’Aitor i Júlia, una proposta de programa d’entrevistes on els protagonistes buscaran crear una “squad” (equip) de creadors i creadores de contingut en valencià a les xarxes socials. De la mà de la productora audiovisual Tresdeu, cooperativa de referència al món de la cultura valenciana, aquest programa promet fer difusió de la nostra llengua a les xarxes, enfocat en el públic més jove.

No dubteu en fer les vostres aportacions, seleccionant les recompenses que més vos agraden i ajudant a omplir les xarxes de valencià a escolalab.org, fins al divendres 4 de juny.