La “llavor del valencià” arrela fort a Rafelbunyol

L’auditori de Rafelbunyol ha acollit les ReTrobades 2021 de l’Horta Nord

La ReTrobada 2021 “Llavors de futur” de l’Horta Nord s’ha celebrat aquest dissabte 12 de juny a l’auditori de Rafelbunyol. L’acte ha estat organitzat per la Coordinadora pel valencià Horta Nord i ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Rafelbunyol i la participació de més de 600 persones, repartides en dos torns.

Després d’haver-se traslladat els tradicionals tallers de les Trobades d’Escoles en Valencià a les aules dels centres escolars de l’Horta Nord durant els mesos de maig i juny, l’auditori de Rafelbunyol ha acollit l’acte de cloenda de les ReTrobades, en el qual han participat tots els centres de l’Horta Nord.

En primer lloc, ha començat l’acte l’alcalde de Rafelbunyol, Fran López, que ha donat la benvinguda a totes les persones assistents. A continuació, s’ha adreçat al públic el president de la Coordinadora pel valencià Horta Nord, Pablo Montaner.

La ReTrobada ha seguit amb l’acte de lliurament del Premi Sambori comarcal de literatura en valencià, del concurs de Fotografia de l’Horta Nord, del concurs d’insígnies, en substitució del concurs de cartell, I dels guardons de participació en la Trobada musical. Per últim, ha tingut lloc el concert de Marcel el Marcià.

A aquesta ReTrobada han acudit membres dels ajuntaments de l’Horta Nord, així com representants sindicals.