Escola Valenciana llança la campanya “Creix en valencià” de matriculació escolar 2022/23

· VISITA EL WEB DE LA CAMPANYA ‘CREIX EN VALENCIÀ

Escola Valenciana ha presentat aquest dimarts la campanya “Creix en valencià”, amb motiu de l’inici del període de matriculació escolar d’infantil i primària per al curs 2022/2023.

Amb aquesta campanya, Escola Valenciana posa el focus en els avantatges de l’ensenyament plurilingüe i anima a les famílies a “triar aquells centres educatius amb programes lingüístics que fan del valencià la llengua vehicular d’aprenentatge”. Des de l’entitat s’aconsella a les famílies la matriculació en centres que tinguen una càrrega d’un mínim del 50% en valencià, és a dir, en escoles i instituts amb “programes lingüístics òptims“.

Escola Valenciana recorda que el model d’ensenyament en valencià “és el recomanat per les cinc universitats públiques”. A més, “estudiar en valencià és un model d’èxit des de fa més de 40 anys que ens prepara per als reptes del futur”.

Les famílies poden ja presentar les sol·licituds de matriculació per a Infantil i Primària des d’aquest dimarts 26 d’abril fins al pròxim 4 de maig. En el cas de Secundària i Batxillerat, les sol·licituds es podran presentar del 26 de maig al 3 de juny. Aquesta campanya compta amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport i l’Àrea de Cultura de la Diputació de València.