Escola Valenciana reivindica la “diversitat” en una escola lliure

L’acte tindrà lloc dimecres 15 de juny a Elx, el Baix Vinalopó

Escola Valenciana celebrarà el pròxim dimecres 15 de juny al Casal d’Elx la taula d’experiències “Diversitat en una escola lliure”, amb motiu del Dia Internacional de l’Orgull LGTB+, que es commemora cada 28 de juny.

A l’acte, que tindrà lloc al Casal Jaume I d’Elx, situat al carrer de Sant Jordi número 2 de la capital del Vinalopó, hi participaran la coordinadora d’Igualtat, Inclusió i Convivència del CEP Azorín de Santa Pola i Convipola, Elena Barberà Alfonso; l’orientadora de l’IES Victoria Kent d’Elx, M. Jesús Pérez Molina; el mestre i activista, Pau Torregrossa i Coloma; i la Coordinadora d’Igualtat, Inclusió i Convivència del CEIP Francesc Candela de Crevillent, Nico Pérez Sánchez. A més, Dèlia Amorós Pinos moderarà aquesta taula d’experiències.

Amb aquesta xarrada, Escola Valenciana vol visibilitzar experiències coeducatives, projectes i iniciatives que combaten la LGTBIfòbia des dels centres educatius valencians i que treballen la convivència i la diversitat sexual, de gènere i familiar.