Escola Valenciana llança el catàleg de Cinema a l’Escola 2022/23

· Aquest recopilatori es pot consultar a escolavalenciana.org/cinema

Escola Valenciana prepara la 18a edició del “Cinema a l’Escola” amb la presentació del catàleg 2022/23 de pel·lícules en valencià. L’entitat ”manté un compromís amb el cinema en valencià, que ha anat sumant la col·laboració d’ajuntaments d’arreu de les nostres comarques”.

Cinema a l’Escola és l’aposta de l’entitat per a “contribuir a la normalització de la nostra llengua” en l’àmbit del cinema i destaca la importància de fer possible “que l’alumnat valencià trobe amb referents que parlen en la nostra llengua tant a l’escola com al carrer”.

Cinema a l’Escola 2022/23

Escola Valenciana proposa al catàleg d’enguany un total de nou pel·lícules del moment i amb el segell de versió valenciana. Concretament, es poden trobar els films “Bon dia, món”, “La fada de les estacions” i “Supercuc”, recomanades per a Infantil i primer cicle de Primària. A més, les pel·lícules “Ratolins i guineus, una amistat d’un altre món”, “Llunàtics” i “Raya i l’últim drac” per al segon i tercer cicle de Primària; i “Sota les estrelles de París”, “Sis dies corrents” I “Lola” per a Secundària i Batxillerat.

Cascuna de les pel·lícules s’ofereix acompanyada d’una fitxa didàctica que permet treballar-la abans o posteriorment a l’aula i “fomentar així el coneixement de diferents aspectes del llenguatge cinematogràfic entre els i les escolars”.

Aquesta iniciativa és possible gràcies a la col·laboració d’ajuntaments valencians i el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

2 comentaris a “Escola Valenciana llança el catàleg de Cinema a l’Escola 2022/23