El Tempir, STEPV i Escola Valenciana llancen una campanya de signatures per la retirada del decret d’homologació del C1 de Valencià en educació

La recollida de signatures és telemàtica i el termini per a recollir-les serà fins el 17 de març per a presentar-les físicament a la Conselleria d’Educació

Les tres entitats, l’Associació Cívica per la Llengua El Tempir d’Elx, STEPV-Intersindical Valenciana i Escola Valenciana-Federació d’Associacions per la Llengua han acordat engegar aquesta campanya de signatures per exigir la retirada del Projecte de decret del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la competència lingüística de valencià per a l’homologació dels estudis en el sistema educatiu valencià.

La recollida de signatures està disponible en aquest enllaç: https://forms.gle/Zz8mMNbpuSRuW8PB9

El termini per a signar serà fins el 17 de març (un mes). Una vegada recollides, les tres entitats registraran les signatures a la Conselleria d’Educació i les lliuraran físicament.

En l’enllaç està el decàleg pel qual les tres entitats s’oposen al decret.

Gràcies per la vostra atenció i participació.

El Tempir, STEPV i Escola Valenciana