Últims dies per a presentar projectes innovadors en valencià a EscolaLAB

El termini acaba el pròxim 28 de maig

La primera fase de la 3a edició d’EscolaLAB acaba els pròxims dies. La plataforma de micromecenatge d’Escola Valenciana especialitzada a fer possibles projectes culturals i socials de promoció del valencià estarà disponible per a rebre les propostes de persones, col·lectius, entitats i empreses interessades fins al pròxim 28 de maig, per mitjà el web https://escolalab.org. Participar-hi és totalment gratuït.

L’entitat avaluarà les propostes rebudes i publicarà els projectes seleccionats, que comptaran amb l’assessorament i experiència logística d’Escola Valenciana per a assolir el seu finançament en setembre. A més, compartirà tots els seus canals de difusió i recursos de suport, assessorament i formació per a amplificar els projectes i possibilitar que aconseguisquen els seus objectius de microfinançament.

EscolaLAB és el laboratori de projectes en valencià que impulsa Escola Valenciana amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, l’Àrea de Cultura de la Diputació de València i la plataforma de microfinançament Verkami, per tal de promoure projectes culturals, musicals, audiovisuals, socials, turístics, patrimonials… innovadors que tinguen el valencià com a llengua vehicular.