Coord. d’Escoles d’Ensenyament en Valencià de la Costera

La Coordinadora d’Escoles d’Ensenyament en Valencià de la Costera és una associació que pretén que l’ús del valencià siga normal en tots els àmbits, tant a l’escola com a la societat en general, que siga la llengua base a l’educació i de convivència als nostres pobles i a la nostra comarca.

Entre altres coses, organitzem cada any les Trobades d’Escoles d’Ensenyament en Valencià de la Costera, el concert de la Gira, Cinema a l’Escola, So de Sons, la Gira als institus, així com col•laborem amb Escola Valenciana en totes les campanyes que desenvolupa, com poden ser el concurs literari Sambori, el Voluntariat pel Valencià, etc.

Si estàs interessat en qualsevol d’aquestes campanyes, desitges informació o vols col•laborar, no ho dubtes i contacta amb nosaltres.

• costera@fev.org