Coordinadora pel Valencià – Horta Nord

La Coordinadora pel valencià de l’Horta Nord va començar a caminar a l’any 2001, a la Trobada de Paterna. Des dels inicis d’Escola Valenciana els col•legis de la nostra comarca han participat activament a les Festes per la Llengua, al Sambori i a totes les activitats que la Federació engega any rere any.

Actualment la nostra Coordinadora està present a tots els pobles de la comarca, a les escoles i els instituts que tenen programes d’immersió i d’ensenyament en valencià, així com els que tenen programes de incorporació progressiva i caminen per convertir-se en programes d`immersió.

El nostre treball es fonamenta en portar la normalització de la nostra llengua a tots els àmbits de la societat valenciana (educació, música, cinema, teatre, mitjans de comunicació, etc.).

Per a la normalització lingüística al País Valencià es clau el treball que fem des de les nostres escoles. Encoratgem a continuar amb el treball a totes i tots.