Campanya de matriculació 2022/23

El nostre país és un lloc d’encontre de llengües i cultures. Una cruïlla de parlars moguts per les arts, el comerç, la música… Aquesta diversitat es fa palesa al dia a dia de milers de persones nouvingudes que fan del País Valencià la seua casa.

Les nostres aules en són el millor exemple: llocs on hi ha tantes maneres de dir gràcies com xicalla hi ha a l’aula. I entre totes aquestes llengües, el nostre valencià fa de nexe d’unió i esdevé la llengua de trobada i acollida per a totes i tots.

Estudiar en valencià no només és mantindre l’actitud acollidora i pluricultural que ens caracteritza, és una aposta per un futur conciliador, inclusiu, innovador i competitiu.

Les universitats valencianes confirmen aquesta premissa: l’aprenentatge de més llengües facilita un millor accés a la societat de la informació i el coneixement.

Per això, des d’Escola Valenciana, volem animar-te a tu, o les teues filles o els teus fills, perquè escolliu créixer en valencià, estudiant a centres on siga la llengua vehicular.

Creix en valencià i construeix un futur d’inclusió on totes les llengües siguen benvingudes i celebrades!

El pròxim curs, creix en valencià!

L’ensenyament en valencià és sinònim de:

Si tens qualsevol dubte sobre la matriculació del proper curs, quins centres recomanem triar, o si al teu centre no s’està garantint la continuitat de Primària a Secundària o no es compleix el PLC, ompli aquest formulari] i presenta la teua queixa o consulta i et respondrem:

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES: En compliment del deure d'informar les persones interessades de les circumstàncies i condicions del tractament de les vostres dades i dels drets que les assisteixen, posem a la vostra disposició la següent informació. RESPONSABLE DE TRACTAMENT: Fundació Escola Valenciana. FINALITAT DEL TRACTAMENT DE LES VOSTRES DADES: Resoldre dubtes sobre la campanya de matriculació. CONSERVACIÓ DE LES DADES: Les dades es conserven el temps estrictament necessari per a la relació i el que li és exigible legalment, i són destruïdes posteriorment mitjançant els processos segurs de l'organització. LEGITIMACIÓ PER AL TRACTAMENT: Interés legítim de les parts per donar resposta a la sol·licitud d'informació. PERSONES DESTINATÀRIES DE LES VOSTRES DADES PERSONALS: No es preveuen cessions de dades excepte en aquells casos en què hi haja una obligació legal. No hi ha previsió de transferències de dades internacionals. ELS VOSTRES DRETS: Podeu revocar el consentiment i exercir els vostres drets a accedir, rectificar, oposar-vos, limitar, portar i suprimir les dades, escrivint a Fundació Escola Valenciana, en Josep Grollo, 91 - 46025 València a més d'acudir a l'autoritat de control competent (AEPD).