IX Nit d’Escola Valenciana

La Nit en clau de lluna

11 de febrer l’Eliana

Hora: 19:30h
Lloc: Auditori Municipal de l’Eliana – Plaça del Jutge Comes (al Parc de la Pinada)

Acte de lliurament dels guardons d’Escola Valenciana i presentació de les Trobades d’Escoles en Valencià 2012, amb un espectacle musical que s’obrirà amb la Colla de Dolçainers del Camp de Túria i tindrà com a fils conductors les veus del Cor de l’Eliana i els balls tradicionals del grup l’Aljama de Bétera .

Després de sopar, la festa s’allargarà amb l’actuació del grup Rapsodes, que completarà aquest ventall de manifestacions sonores de la comarca de Camp de Túria, un dels bressols de la música valenciana.

Enguany Paco Muñoz, referent musical valencià, rebrà el Guardó a la Trajectòria Individual. La revista Saó, que va obrir camí a la publicació en la nostra llengua fa 35 anys, rebrà el Guardó a l’Ús Social. El Cor de l’Eliana, rebrà el Guardó Extraordinari.

Amb tu, comptem!

Packs Possibles ESPECTACLE + SOPAR:

1. Entrada Espectacle + Sopar: 38 € per persona.
2. Entrada Espectacle + Sopar + hotel individual (una nit i desdejuni): 78€
3. Entrada Espectacle doble+ Sopar doble + hotel doble (una nit i desdejuni): 116 €

NOMÉS ESPECTACLE:

Si voleu assistir sols a l’espectacle-lliurament de guardons, és totalment gratuït. Com l’aforament és limitat cal que ens envieu un correu electrònic a escola.v@fev.org amb l’assumpte ESPECTACLE NIT. Al cos del missatge cal que poseu el nom complet de les persones que volen assistir i un telèfon de contacte. Data màxima de reserva: 9 de febrer de 2012 a les 14 hores.Aquesta opció és per a la gent que vol vindre a l’espectacle-lliurament de guardons però no es vol quedar al sopar posterior.
PROGRAMA DE LA IX NIT D’ESCOLA VALENCIANA

19:30 – Obertura de portes amb la música de la Colla de Dolçainers del Camp de Túria

20:00 – Espectacle musical amb el Cor de l’Eliana i l’Aljama de Bétera per presentar les Trobades d’Escoles en Valencià 2012 i lliurar els Guardons d’Escola Valenciana.

21:30 – Sopar

00:30 – Concert del grup Rapsodes

Més informació:

escola.v@fev.org / 96 347 27 83.