XVII NIT D’ESCOLA VALENCIANA

Benvingudes i benvinguts a la XVII Nit d’Escola Valenciana, en la qual lliurarem el premi Josep Vicent Garcia a la Trajectòria Individual, el premi a l’Ús Social del Valencià i el guardó Extraordinari.

La Nit d’Escola Valenciana, amb l’esperit de reunir persones vinculades a l’Escola Valenciana així com representants institucionals, esdevé cada any una vetllada on es lliuren els guardons de l’entitat a persones i col·lectius que treballen per la normalització de la nostra llengua en diversos àmbits.

L’acte tindrà lloc el dissabte 22 de febrer a les 19 hores al Centre de Congressos d’Elx (el Baix Vinalopó).

Natàlia Bravo, Carles Cano i Esclat Teatre amenitzaran la vetlada. Tenim preparada més d’una sorpresa.

Us hi esperem

Més informació: 659 04 13 95 / escola.v@fev.org

L’entrada a l’acte de lliurament de premis és gratuïta. Si vols vindre al sopar, cal que reserves la teua plaça a un preu de 35 € públic general i 30 € Amigues i Amics d’Escola Valenciana*:

* Si eres Amiga o Amic, rebràs un correu amb el teu codi de descompte

Si vols vindre només a l’acte de lliurament dels premis de la XVII Nit d’Escola Valenciana però no et quedaràs a sopar, pots vindre! Només cal que t’apuntes a aquest formulari:

Autobús des de València fins a Elx per assistir a l’acte de lliurament dels guardons corresponents a la XVII Nit d’Escola Valenciana i el posterior sopar.

Eixida de València: 16 h. Plaça d’Espanya. Hora prevista d’arribada: 18.30 h.
Tornada des d’Elx: en finalitzar el sopar, aproximadament cap a les 00 h.
Preu de l’autobús: gratuït

Si tens necessitats d’allotjament per a passar la nit, podeu reservar la vostra habitació al mateix hotel on tindrà lloc el sopar a un preu de 60 € l’habitació individual i 65 € l’habitació doble.

Per a fer la vostra reserva, cal que contacteu Begonya al telèfon 659 04 85 79 o correu begonya@escolavalenciana.org.