Com fer un vaixell de paper?

Vols participar en el #RepteDelVaixell que impulsa Escola Valenciana però no saps com fer un vaixell de paper?

Ací tens, pas a pas, les instruccions per fer-ho:

No oblides penjar a les teues xarxes socials el resultat final amb el text:

Jo no vull que es perden més vides a la mar i per això accepte el #ReptedelVaixell d’Escola Valenciana

“Per què fem el Repte del vaixell?”

• Escola Valenciana llança la campanya Un euro, llavor de solidaritat: Salvem vides a la Mediterrània’.
  • L’any passat Escola Valenciana va aconseguir recaptar més de 7.400€ per a Africa Hugs.

La crisi migratòria a Europa és una situació humanitària crítica, que es va aguditzar en 2015, per l’increment del flux de refugiats que comparteixen l’esperança d’arribar a països europeus, a través de perilloses travessies per la Mediterrània.

La majoria d’aquests moviments de població es caracteritza per una migració forçada de víctimes de conflictes armats, persecucions, pobresa, canvi climàtic o violacions massives dels drets humans. Són situacions que aprofiten les xarxes delictives de tràfic il·lícit d’immigrants, que els exposa al transport en condicions perilloses o degradants, principalment a dones, xiquets i xiquetes. Més de 1.600 persones s’han deixat la vida al mar en el 2018.

Per això mateix, el repte del vaixell anima la ciutadania a mostrar suport a la tasca de Proactiva Open Arms. Com? Visibilitza totes les persones que no volen més vides perdudes a la Mediterrània. Ens ajudes?