La Cívica – Ass. per la Normalització del Valencià – Alacantí

LÍNIES BÀSIQUES D’ACTUACIÓ DE LA CÍVICA – ESCOLA VALENCIANA

A. Política educativa: per completar el mapa escolar valencià i aconseguir que tothom que ho vulga puga escolaritzar els seus fills en valencià; per a afavorir la Trobada d‘alumnes escolaritzats en valencià en primària, secundària i batxillerat de l’Alacantí; per a potenciar iniciatives educatives del valencià que donen suport a una normalització lingüística.

B. Política institucional: per garantir que totes les administracions del nostre entorn utilitzen el valencià en tota la documentació i en qualsevol altra forma que utilitzen per a dirigir-se al ciutadà.

C. Política cultural i d’ús social de la llengua: per a posar a l’abast de la ciutadania activitats culturals i d’oci en valencià, i fer de l’ús d’aquesta llengua un fet normalitzat a la nostra comarca.