Escola Valenciana us convida a la projecció de la pel·lícula La pell freda

Escola Valenciana us convida a la projecció de la pel·lícula La pell freda, als Cinemes ALBATEXAS, el 26 de gener a les 20.00 hores. Una iniciativa de la CAPPEPV, Cinema i Voluntariat pel Valencià per a gaudir del cinema en la nostra llengua. Només has d’enviar un correu a info@voluntariatpelvalencia.org i tindràs la teua entrada gratuïta reservada. Després farem tertúlia en valencià.

Sinopsi:

En una illa perduda enmig de l’oceà, dos homes es defensen, nit rere nit, protegits en un far, del setge d’unes estranyes criatures marines. Sotmesos a l’extrema tensió, sense entendre les raons de l’atac, hauran de replantejar-se com enfrontar-se al desconegut. La captivitat i la contínua lluita per la supervivència porten a un viatge al centre de les entranyes de l’illa, on es barreja lucidesa i alienació, rebuig i desig, crueltat i amor cap al desconegut.

L’entrada serà gratuïta però per qüestions d’organització i aforament heu de fer la reserva al correu: info@voluntariatpelvalencia.org

Us esperem als Albatexas (plaça de Fra Lluís Colomer, 4. València) per gaudir del cinema en la nostra llengua.

Un comentari a “Escola Valenciana us convida a la projecció de la pel·lícula La pell freda