L’educació ens dignifica

Companyes i companys,

Des d’Escola Valenciana ens posem en contacte amb els centres educatius del País Valencià perquè volem comptar amb el suport de les comunitats educatives en la concentració que desenvoluparem sota el lema L’educació ens dignifica. Sí al valencià”, el proper dissabte 17 de febrer de 2018 a les 17 hores a la Plaça de la Mare de Déu de València.

El nostre objectiu és organitzar una gran festa per fer valdre el model educatiu que va nàixer al caliu de l’ensenyament en valencià gràcies a la vostra implicació. En la festa participaran muixerangues, colles de dolçaines i tabals, gegants i cabuts d’arreu del País Valencià.

En aquesta ocasió, la periodista Amàlia Garrigós i el director artístic Francesc Burgos seran els mantenidors de l’acte, i comptarem amb les actuacions musicals de Dani Miquel i La Fúmiga.

Des d’Escola Valenciana pensem que és important fer visible la tasca quotidiana que desenvolupeu el professorat i les AMPA a les escoles i instituts del nostre país. Els darrers mesos hem sigut testimonis dels atacs del PP i Ciudadanos, que tracten de censurar i perseguir el model de qualitat de la nostra escola. No podem permetre que l’educació de les xiquetes i els xiquets s’utilitze com a arma política. Tampoc no podem permetre que es tracte de posar en qüestió la professionalitat dels docents que amb esforços i treballs dignifiqueu l’escola pública, de qualitat i en valencià. De nou, hem d’omplir els carrers per dir ben alt: “
L’educació ens dignifica. Sí al valencià”.

A més de la concentració, Escola Valenciana vol llançar una intensa campanya de difusió a les xarxes socials. Per aquesta raó, us demanem a tots els centres educatius que graveu amb el mòbil de forma horitzontal un vídeo de dos minuts de durada com a màxim.

Ens agradaria que en el vídeo diguéreu “l’educació ens dignifica” i exposàreu una activitat que dignifique la vostra escola.

Per exemple: mostreu el vostre hort ecològic, graveu els actes que desenvolupeu per commemorar el Dia de la Pau, recolliu un extracte d’un debat, feu-nos partícips de les danses que balleu al vostre centre o altres activitats enriquidores amb les que aconseguiu que l’educació en valencià siga el model òptim d’ensenyament.

Podeu enviar els vídeos a: comunicacio@fev.org durant tot el mes de gener.

Pròximament, us enviarem més informació d’aquesta jornada lúdica i festiva i la programació de tots els actes que hi hem previst

Gràcies de bestreta per la vostra participació. Estem en contacte.

Salutacions,

Escola Valenciana

Un comentari a “L’educació ens dignifica