Taller d’escriptura creativa amb Anna Moner

Taller dirigit a aquelles persones que tinguen algun tipus d’inquietud pel procés de creació a través de la paraula: des que naix la inspiració, la idea o l’anècdota en el pensament fins que el text s’escriu i es dóna a conéixer als altres. És idoni per a tots els qui vulguen iniciar-se en l’escriptura creativa i desitgen conéixer tant els mecanismes que permeten desenvolupar la imaginació com les tècniques narratives.

Dimarts, de 18.00 a 20.00 hores

Lloc: Seu d’Escola Valenciana, carrer Josep Grollo, 91 baix. 46025 Benicalap

Inici: 15 de maig (5 sessions)

Preu: 25 euros (10 euros per als Amics i Amigues d’Escola Valenciana) Places limitades: 25

OBJECTIUS

1. Descobrir el plaer de l’escriptura com a eina d’expressió i comunicació.
  2. Conéixer i valorar els punts de vista propis.
  3. Canalitzar la creativitat a través de l’escriptura. Claus per traslladar les idees a una narració i per trobar un estil personal.
  4. Eliminar la por al full en blanc: “Tinc moltes idees, per no s com escriure un relat…”, “Comence a escriure i em bloquege …”,”No confie en la meua manera d’escriure …”,”No trobe un bon inici…”, “No s com organitzar el material per tal que tinga el sentit que m’agradaria…”
  5. Estimular la imaginació.
  6. Crear i desenvolupar històries.
  7. Provocar un sentiment de satisfacció personal per l’obra duta a terme.
  8. Aprendre a llegir tenint en compte els mecanismes de la creació literària.

Per apuntar-se, cal enviar un correu a info@voluntariatpelvalencia.org.

En confirmar la inscripció et donarem el número de compte per formalitzar-la en concepte de donació que et desgravarà a la Renda del 2018 el 75%. L’ordre d’inscripció serà per ordre d’arribada dels correus.