Els dissabtes, Cinema en Valencià i Tallers d’animació a Alacant

3, 10, 17 i 24 de novembre de 2018
Seu Universitària d’Alacant (C/ Ramón y Cajal 4. Alacant)
18.00 h

Des de la Cívica – Escola Valenciana de l’Alacantí us presentem aquest projecte d’oci i cultura dirigit als estudiants de primària.

Durant quatre caps de setmana al mes de novembre els xiquets i xiquetes podran gaudir d’unes vesprades de dissabte diferents i molt
divertides. Aquest projecte consisteix en projectar quatre pel·lícules i en acabar cadascuna hi haurà tallers d’animació. El projecte estarà desenvolupat per monitores i monitors amb experiència en l’animació i el treball amb xiquetes i xiquets. L’assistència a aquesta activitat és totalment gratuïta limitada a la capacitat del local.

CALENDARI I HORARI
Totes les pel·lícules es projectaran a la Seu Ciutat d’Alacant UA. C/ Ramón y Cajal 4. Alacant

-3 de novembre 2018; Horari 18:00 h – 21:00 h. ATRAPA LA BANDERA

-10 de novembre de 2018; Horari 18:00 h – 21:00 h. Buscant la Dory